onsdag den 8. oktober 2008

Nyt spil

Ja, jeg spiller meget Xbox360..

Har gået og overvejet længe om Assassins Creed var noget for mig, spiller normalt FPS (First Person Shooter) og bilspil..

Og så fik en af mine venner spillet, og vi snakkede lidt frem og tilbage om det, og fik set en del videoer på nettet, og så besluttede jeg mig for at finde ud af hvad det kostede som det næste skridt.. Faldt over det til 250,- på coolshop.dk og så kunne jeg ikk lade være..

Har lige modtaget det idag, og kan roligt sige at det er langt fra sikkert jeg kommer i seng i ordentlig tid idag..
Spillet er spækket med storslåede scener, og byer man kan kravle
overalt i.

Super fed grafik, super fed styring, og genial historie..

Der er desværre kommet mange nye spil jeg gerne vil have..

Glæder mig til Call Of Duty 5 udkommer.. Ser super lækkert ud.. og 4'eren var absolut en susess..

Det har taget mig to timer at skrive denne blog da jeg har siddet og spillet samtidig.. hehe

More to come..

_-^ UPDATE ^-_

Ja, kom så i seng kl 23.. og skulle frygteligt tideligt op på arbejde. hehe
Mistede alt tidsfornemmelse efter et stykke tid.. hehe
Sådan kan det jo gå..

En lidt kringlet historie, men spændende, bestemt..

2 kommentarer:

pigen ت sagde ...

shame on you my dir.
Garanteret har du gamet fra fyraftenen og ind til tændstikkerne blev opløst af dit saltvand i øjnene som ikke længere magtede at kæmpe for at holde sig åbne. Men men, godt du prøver lidt nyt. - Håber søvnen vinder over dig. :)

Brofelde sagde ...

Det gjorde den, kraftigt.. :D Var ikk meget værd i morges. hehe