tirsdag den 7. oktober 2008

Første blog.

Tja.. ville også have en blog..

Ikke sikkert den bliver læst, men det er engang i mellem godt nok at komme af med lidt.. hehe

Jeg er lastbilchauffør, så oplever meget rundtomkring.. Du skal nok forvente der kommer en del om at andre folk kører som svin osv osv.. take it or leave it.. :)

Regner med her kommer noget om ALT..

----

Kom til at tænke på det var lang tid siden jeg havde set den gamle film Valhalla, og nu har jeg endeligt fundet den. total nostalgi..
Har Quarks fløjtetema på min playlist.. hehe var ved at drive dem til vanvid ude på fragthallen fordi jeg gik og fløjtede den, nu kan jeg vel få den hørt så mange gange den bliver kedelig.. hehe

----

1 kommentar:

pigen ت sagde ...

Så vil jeg - pige - være den der er den kedelige kommentator.