søndag den 12. oktober 2008

At være GEAR nørd.. puha..

Tja.. Så blev man tilbudt en HTC diamond.. (Som så ikke var interesseret i at sælge en time senere.)














Den er jo ikke helt grim.. (Er hun heller ikke..)

Det resulterede så i man sad på youtube og så review på den, og Apple Iphone i flere timer igår, sidder og kigger på dba.dk og ebay efter priser osv..


Nu kan jeg ikke bestemme mig for hvilken en jeg skal have..
IPhone er SUPER lækker, intet at komme efter der, men den koster en hel del mere end HTC Diamond.

Har dog fundet den i england og USA til 1800,- plus fragt.. men ved ikke helt om jeg stoler nok på internet firmaer til at handle sådan noget via dem..
Har altid været lidt old school mht. at købe ting på nettet.. Har altid haft det sådan at jeg gerne vil have det i hænderne og se på det før jeg køber.. Kører gerne LANGT for at se noget jeg har tænkt mig at købe.. Hvilket ofte resulterer i jeg ender med at give mere end jeg kunne få det for alle andre steder.. hehe


har siddet og set lidt på HTC reviews på youtube, og efter hvad jeg kan se, har den ikke de vilde problemer, selvom den kører windows mobile styresystem..
Man kan få HTC'en til 1500,- brugt.. Iphone kan ikke købes ny herhjemme da Telia har haft "udsolgt" siden et par dage efter den udkom, og koster 3000,- og opefter brugt..

HTC ved siden af Iphone

Iphonen har det lækreste design af de to, selve menuen kører rigtigt hurtigt, med mange lækre detaljer.

HTC's menu minder meget om iphone, men kører en smule langsommere, og lige så snart man går lidt længere ind i telefonens menuer, ender man med de gamle windows style menuer..

Men det er ikke så stort et problem for mig, da jeg har haft en HP telefon, med windows mobile, og en Qtek 8100 (Worst crap ever, sidste gang jeg rører den telefon.)
Begge telefoner har google maps(eller google earth, kan ikke huske det, det er i bund og grund det samme.. :D)
har GPS og WiFi..


Det ender garanteret med jeg køber HTC Diamond, med mindre jeg finder en RIGTIG billig Iphone, da jeg desværre, er en smule for nærig til denne slags telefoner.. :D

Nu har jeg så 5 telefoner jeg skal af med.. Ved ikke hvorfor jeg altid køber nye, men aldrig prøver at komme af med nogle af de gamle..

Har en N95(Nuværende..)
Samsoung U600
og nogle ældre nokiaer..

2 kommentarer:

pigen ت sagde ...

Måske skulle du lade tålmodigheden tage over her, og så giv dine valgmuligheder et par dage mere, du skulle nødig køre forgæves eller gå glip af et godt bud for den sags skyld? ..Men nu da du også er villig til at køre næsten uendeligt for at se tingen, kunne du så ikk også bare køre Iphonen selvom den er lidt dyere? - har du evt. forhørt dig ved andre, om de sælgere dernede er til at stole på? Så ikk du sender penge afsted uden der nogen sinder lander en lille pæn seddel fra postmanden i din postkasse/sprække? ..

Li et spørgsmål, hvis ikk den er 'helt' grim, og hun heller ikke 'helt' grim, betyder det så at der er et eller andet ved begge, som ikk er så kønt? ..Ikke pænt af dig.

Nu da du alligevel er inde på dba for at tjekke priser, så smid dog de gamle mobiler derind, så du kan gøre et forsøg på at komme af med dem? .. :)

Gad vide om du ender med den lette vej - HTC diamond. ?

Brofelde sagde ...

Stoler desværre ikke på nogen der sælger over nettet pr. definition desværre.. :)

Mht. at de ikke var helt grimme, så er det bare en tale måde.. altså, de fejler intet nogle af modellerne.. ;)

Har lige sat det hele til salg.. hehe