søndag den 19. oktober 2008

Meget indbringende weekend.

Ja, så er weekenden næsten ovre..





Alt i alt, er jeg kommet ud af weekenden: En iPhone rigere (Yes sir, jeg fandt en billlig nok iPhone her i randers), en digitiser (forklaring kommer senere) og en mus til computeren..






--------------------------
iPhonen er RIGTIG lækker.. dejlige menuer, man skal lige vende sig til der kun er én knap og resten foregår på skærmen, men det er gået meget smertefrit..


SMS går godt, den er selv ret god til at finde ud af når man har ramt en forkert tast, og retter ordet..

Startede lige med at opdatere da jeg smed den i itunes.. big mistake.. den låste lige og krævede et AT&T simkort og kode, så måtte igang med unlock programmerne.. den er oppe og køre igen

Kameraet sutter, det er kun på 1.3 mpixel, men det er ikke noget jeg kommer til at bruge..

Galleriet er lækkert, det vender selv billedet (som nogen af de nyere S E) og skal man zoome sætter man to fingre på skærmen, og kører dem ind mod hinanden, og skal man zoome ud kører man den fra hinanden.. ikk noget der er et super salgsargument, men det er da lidt lir.. hehe



-------------------------------------
Faldt over AGK's Tablet & Pen i føtex. Den måtte jeg jo have.

En Digitiser er et elektronisk tegnebræt til computeren, som gør det meget nemmere at redigere billeder og tegne (Nej, har prøvet, duer ikk til at tegne.)

















Således ser det ud..
Fungerer fint! bruger det også som mus..

Har redigeret lidt for sjov, og bare for at prøve, og det er meget nemmere med pennen end det er med alm. mus..

-------------------------------------
Min mus er Logitechs nye VX Nano..
En lille mus til bærbar computere, som virker rigtigt godt, på trods af den lille størrelse..
Den er den mindste modtager jeg nogensinde har set.. den er kun et par mm.. det er rigtigt lækkert når den er med på farten, så skal man ikke sørge for at tage den ud hele tiden for ikke at knække modtageren

1 kommentar:

pigen ت sagde ...

Nogen dage siden sidst.
Må side du år inhentet dig noget fint noget, det ene finere end det andet endda - fornemt.

Hva' skal man også med 1,3 hvis man har rigtig udstyr? Hvilket jeg formoder du har, sådan som du gir udtryk i hvert fald.

Sys du ikke at du skulle prøve at tegne alligevel? Man kan vel kun blive bedre?!

glædeligt at weekenden var go.