søndag den 17. oktober 2010

Minor thoughs.

Jeg har netop forudbestilt Fallout: New Vegas.
Har glædet mig til dette spil lige siden det blev annonceret faktisk.
Jeg er helt fortabt i Fallout 3, som jeg lige har gennemført på ikke mindre end 186 timer.
Jeg har aldrig haft et spil jeg har været så glad for før.
Det er gennemført, godt lavet, dejlig sans for humor. De har udgivet 4-5 DLC's (Kan ikke huske det, er ikke hjemme lige pt.) og har købt alle sammen, og er lige blevet færdig med den sidste, Mothership Zeta. Ikke den bedste af dem, men den fejlede ikke noget.

Jeg går i ret kraftige tanker om at anskaffe mig Call of Duty: Black Ops når det udkommer den 9/11..
Har endnu ikke haft et CoD der skuffede online (Jo, måske World at War, men det er glemt.)
Jeg har dog stadig Medal of Honor og Battlefield Bad Company 2 som jeg spiller online..

Ingen kommentarer: